donderdag 6 juni 2013

Lovely lips


Lipstick, je hebt ze van zwart tot rood tot zelfs blauw en nog veel meer gekke kleuren! Zelf hou ik het toch echter bij de rode/roze tinten, die staan me dan ook het beste. Maar natuurlijk is het belangrijk om de goede lipstick te dragen en in het goede seizoen, daarom ga ik jullie een paar leuke kleuren laten zien voor deze zomer van verschillende merken! Die ik natuurlijk zelf ook zou dragen :)




De eerste lipstick is van de Topshop!
Het is een mooie rode lipstick met een roze accent erin, hij is wat feller
en wat gewaagder. Ik zou hem zeker dragen, bij een basic maar toch niet te simpele outfit zodat mijn lippen de outfit maken. Zelf heb ik de lipstick van de Topshop nog niet geprobeerd maar ik ga er zeker een keer eentje bestellen, ik hoor er goede verhalen over!

Hij kost 10, 00 euro en is te bestellen op www.topshop.nl 




De tweede lipstick is van CHANEL, de rouge coco shine collectie!
Het is een roze/oranje tint. De oranje lipstick tinten zie je steeds vaker tegenwoordig en zeker ook van de zomer! Deze kleur is minder fel als de vorige maar hij geeft je lippen wel wat meer glans waardoor die toch zeker ook opvalt. Ik vindt het zelf een hele mooie kleur en net even wat anders maar niet extreem, super leuk voor de zomer!

Hij kost 31, 00 euro en is onder andere te bestellen op http://www.douglas.nl




De derde lipstick is van Catrice!
Het is een wat lichtere roze lipstick genaamd Pinkadilly Circus. Ik vind het zelf een 
hele leuke en handige kleur, waarom? Ik heb hem zelf ook! Hij past bijna bij alle 
outfits, valt niet super erg op maar geeft net die extra toevoeging aan je outfit. Je 
moet alleen niet zonder de lipstick de deur uitgaan want hij blijft niet heel de dag 
goed op je lippen zitten, maar dat kun je ook niet verwachten voor de prijs! 

Hij kost slechts 3, 99 en is onder andere te 
                                  bestellen op http://www.catrice.eu



De vierde lipstick is van Yves Saint Laurent!
Het is een lekker fel roze kleurtje, dus zeker iets voor de zomer. Felle kleurtjes zie je steeds meer voor je lippen en natuurlijk ook in kleding dat zal jullie vast niet ontgaan zijn! Hoe feller, hoe beter lijkt het wel. Ik zou deze lipstick ook zeker dragen op een zomerse zonnige dag. 

Hij kost 32, 99 maar voor 24, 74 te bestellen bij http://www.parfumswinkel.nl





De vijfde en laatste lipstick is van LancĂ´me Paris!
Het is de laatste maar zeker niet de minste kleur, een mooie rode knal kleur. De rode lipstick zie je veel maar staat toch altijd mooi bij meiden/vrouwen welke haarkleur dan ook. Dat is ook zeker een reden dat veel mensen een rode tint lipstick dragen. Zelf ben ik ook zeker fan van de rode lipsticks en ik zou deze zeker willen hebben! 

Hij kost 29, 00 maar voor 21, 75 te bestellen bij http://www.parfumswinkel.nl


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
En laat me is weten, welke lipstick tint vindt jij het mooiste?

With love form me.

3 opmerkingen:

  1. Ik zou voor die van Chanel of van catrice gaan :) helaas is chanel wat te duur voor mijn lipjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een kleine verslaving voor Y-S-L en Chanel, maar ik vind de eerste van Topshop ook heel leuk. :) Dankje voor je reactie op mijn blog, ik volg je. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die Yves Saint Laurent is echt mijn favoriet. Wat een mooie! :)

    BeantwoordenVerwijderen